اس ام اس های بامزه
درباره وبلاگ

هر کسی یه دل مشغولی تو زندگیش داره و نیاز به یه گوشه دنج واسه رسیدن به آرامش ، فکر کردن به رویاهایی که داره و...
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل نوشته ها و آدرس ashkemahtaab.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 729
بازدید کل : 146788
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1



دل نوشته ها
دو شنبه 1 فروردين 1390برچسب:اس,sms,, :: 3:55 :: نويسنده : فائزه

----

.
.
.

من که با تو تعارف ندارم

اگه چیزی بود همون بالا می گفتم دیگه !!!

-------

یک باب خانه در نیاوران به مساحت ۴۵۰ متر مفید، سونا استخر جکوزی و پکیج، با دید بسیار عالی به خدا

خوشبختی نمیاره، برو سر خونه زندگیت

-------

اخبار اعلام کرده   زیباترین  کره خر   دنیا گمشده

.
.
.

.

.                               بچه نشو  !  برگرد

-------

الهی شمع بشی، پروانه شم، دورت بگردم  بعدش فوتت کنم، خاموش بشی، هرهر بخندم

-------

ببینم تو با گوشیت چیکار کردی که هرچی زنگ میزنم میگه : گوسفند مورد نظر در گله نمیباشد؟

-------

قابل توجه آقایان: با توجه به در نظر گرفتن قیمت جدید سكه دیه از مهریه ارزانتر است.. حالا تصمیم با شماست

-------

اگه نمیزاری بوست کنم

اگه نمیزاری نازت کنم

اگه نمیزاری بغلت کنم

حداقل بزار جیگرتو بخورم که
.
.
آخه من جیگر گوسفند خیلی دوست دارم

-------

های، ساری، آی هو نو اس‌ام‌اس فور یو تودی! هی، آی سید نو اس‌ام‌اس فور یو! در ایز نو اس‌ام‌اس فور یو! الاغ، میگم

اس‌ام‌اس برات ندارم، حالا هی بخون!!!

-------

چیه دیگه نمیخوای بدی ؟

توبه کردی؟؟؟؟؟؟

وقتی یه بار دادی دیگه نباید جا بزنی .

.
.
دیگه حداقل روزی یه بار رو باید بدی .
.
.
این قانون 
sms دادنه

-------

این اس ام اس رو تا سه روز نخون
.
.
میگم نخون
.
.
نرو پایین
.
.
بیخیال شو
.
.
نه نمیشه بهت اعتماد کرد همون سه روز دیگه بهت میدم.

-------

دوصتت دارم با ص صابون تا همه تو کفش بمونن !!!

-------

اگه مي دونستي دستاي سرد من چقدر به گرمي دستات نيازمنده اينقدر دست تو دماغت نمي کردي

-------

انا لله و انا الیه راجعون . ارسال کننده این پیام کشته مرده شماست.

گفت بخواب خوابیدم

گفت وا کن واکردم.

دردش رو تحمل کردم

خون اومد ترسیدم
.
.
.
.
.
آخه اولین باری بود که می رفتم دندون پزشکی

-------

بیا مثل دوتا کبوتر پر بکشیم بریم روی بلندترین درخت لونه کنیم

 

بعد تو تخم بذار

.
.
.
.
من میرم گوجه می خرم املت بخوریم

-------

روزي کـه دلـم پيش دلت بود گرو <> دستان مـرا سخت فشردي کـه نرو

روزي که دلت به ديگري مايل شد <> کـفـشـان مـرا جفت نمودي که برو

-------

چشمهاي درشت و زيبايت را كه به من ميدوزي و با لبهاي زيبا اواز مي خواني احساس مي كنم كه بيش از همه

عاشقت هستم تو زيباترين قورباغه ي اين بركهاي


--

گرد و خاك تنهایی دلم را با جاذبه نگاهت زدودی،

خانه قلبم را از غم پاك كردی،

حالا كه زحمت می كشی، یه دستمال هم روی میز بكش

-------

اين اس ام اسو تا حالا واسه هيچكس نفرستادم...
..
.
.
پس واسه تو هم نميفرستم

-------

شب به یاد تو از خواب بیدار می شم، به در و دیوار می خورم، و با هزار دردسر به تو می رسم ...

ای دستشویی ...

-------

تو بهترين، زيباترين، مهربون ترين، خوش تيپ ترين، دوست داشتني ترين، ماه ترين ، جيگرترين دوستي که داري : منم !

-------

مي دونيد چرا در بعضي جاها در مراسم عروسی داماد رو روي اسب مي‌نشونند؟ خب واسه اين كه آخرين شانس فرار

رو هم به اون داده باشند!

-------

اولین چیزی که بهش دل بستم تو بودی، بی توآروم و قرار نداشتم

گریه می کردم . . .

تورو می خواستم . . .

میدونستم تو نباشی نمیخوابم . . .

۰
۰
۰
دوستت دارم پستونک

-------

اگه ديدي بچه اي كنار يك روزنامه نشسته و روزنامه زرد شده بدون كار بچه نيست تبليغ ايرانسله

-------

به مجنون زد شبی لیلی اس ام اس    که اخر تا به کی تاخیر و فس فس؟

اگر عقدم نخوانی سال جاری             روم تهران شوم دختر فراری!

-------

من سر راه تو دام عشق پهن کردم ولی تو با سرعت از کنارش گذشتی و گفتی : میگ میگ

-------

انواع قهوه : ۱- شيرين مثل لبات ۲ - رقيق مثل قلبت۳- تلخ مثل دوريت

--

تنها طنین شب های من صدای توست. تنها تو هستی که در نیمه شب صورتم را نوازش می کنی.

 

تنها دلیل شب بیداریم تو هستی ای پشه

----



به اندازه ی صداقت پینیکیو رفاقت تام و جری و هوش و ذکاوت پت و مت دوست دارم

------


یکی به رفیقش می گه : شنیدم تو ظرف شستن به زنت کمک می کنی؟ زن ذلیل! می گه خب مگه چیه . اونم تو رخت

شستن به من کمک می کنه


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: